//GLÆDENS DAG/

I dag har jeg besluttet, at jeg ikke længere vil læse Fødevarevidenskab. Men så opstår alle problemerne og alle spørgsmålene. Både dem jeg stiller mig selv og alle dem alle andre stiller.
Jeg har nogle idéer til hvad jeg ønsker at læse. Tør bare ikke sige noget, førend jeg er mere sikker på nogle reelle ting.
Det værste er, at jeg ikke orker at vente helt til september næste år med at gå i gang med noget nyt. Så opstår problemet også: Jeg står pt. på venteliste til en ungdomsbolig/kollegiebolig, hvor jeg bliver tilbudt noget inden 3 måneder. Kravet er dog, at man er studerende.
Der dukker mange ting op man ikke helt kan overskue. Jeg er dog stadig glad, da det endeligt er gået op for mig, at der ikke er nogle som holder mig på studiet og jeg faktisk godt kan stoppe.

Jeg skal have arrangeret et møde med studievejlederen.

4 kommentarer:

Signe sagde ...

hej line,
jeg skal nok lade være med at spørge om noget som helst
Du skal bare være glad for, at du fandt ud af det så tidligt. bedre end i 4. semester eller sådan noget.
er det din hund?

Line sagde ...

Hej Signe.
Du må gerne spørge. Jeg gider bare ikke forsvare mit valg overfor folk. Især overfor andre på studiet, men de fleste har nu været forstående.
Jeg er også glad for at jeg fandt ud af det nu. Omvendt er det dog lidt ærgeligt at gå og vente. Er bange for at blive ensom :)

Hunden er ikke min, men bare sød.

Signe sagde ...

du kan jo altid tage et halvt är i berlin, hvis det hele blir for kedeligt!

hvad vil du sä gerne läse?

Line sagde ...

Jeg ville rigtig gerne til Berlin igen. Suk.
Jeg ved det ikke, Signe. Og tør ikke nævne nogle af de idéer jeg har. Det er herre farligt.

Tidligere indlæg