//NOGLE GANGE ER VERDEN BARE MOD ÉN/

Ok.

1. Skulle på arbejde i dag, men havde så fri hele weekenden, hvilket jeg glædede mig til
2. Finder ud af, at mit gear er frosset i 2. gear og "hjuler" hele vejen til arbejde for så at komme for sent
3. Derudover er det jo hundekoldt, hvilket ikke just hjælper på humøret
4. Den nederste knap i jakken er væk, så ens lår blev frosset af
5. Kommer på arbejde og finder så ud af, at jeg faktisk ikke skulle have været på arbejde. Bliver der dog pga. sygdom hos kollega. Skal til gengæld arbejde i morgen lørdag. Øv
6. Sure kunder og nul pauser. Av i maven
7. Fri! Går ud til cyklen - igen klar på en gang "hjulen" hjem. Nu er det bare blevet endnu koldere. Yes man
8. Naboen spiller dårlig techno og overboen synger klamme divasange
9. Har fået lønseddel, men der mangler en masse timer og ekstraarbejde. Derudover brugt 3 timer her til aften på at ordne praktiske ting ang. løn og arbejdstid
10. Har besluttet mig at starte til volleyball igen, men holdet træner lige præcis den dag jeg arbejder sent
11. Tørre læber og hænder
12. Skal tisse

I morgen tager jeg så meget bussen

Ingen kommentarer:

Tidligere indlæg