//STATUS/

Økonomi:
Fik 2500 kr. tilbage i skat.
Eftervarmeregning på 332 euro fra berliner-lejlighed.
Får ingen boligsikring i 2010, da Københavns Kommune af uransagelige grunde mener, at min indkomst stiger med 100.000 kr. årligt. Fint nok, hvis det da var sandt.
Fylder snart 21, hvilket betyder udbetaling af børneopsparing. Det er vel ok.

Indkøb:
Syv kjoler.
To tasker.
To par sko.
Én forårsjakke.
Én cardigan.
To par strømpebukser.
To undertrøjer.
Trådløs router.
Busbilletter tur-retur Berlin. Er brugt.
Verdens dyreste p-piller. Øv.
Diverse madvarer.

Liv:
Har nu boet på Nørrebro i 3,5 måned, hvilket egentligt er fint nok.
Synes Nørrebro Bibliotek er godt. Bor tæt på.
Billige grønthandlere. Godt. Billigt mad er godt.
Arbejder stadig i Magasin. Sælger chokolade, kaffe, oliven og blæksprutter i trøffelolie.
Vejret er nu varmt nok til at cykle i. Kørte indtil for 3 uger siden på ugyldigt buskort. Sådan er det bare.
Tænker meget over fremtidigt studie. Synes det er lidt for forvirrende.
Er meget principfast og doven, hvilke giver mig nogle problemer ved studievalg.
Stoppede til volleyball efter 4 gange. Kan ikke have noget fastlagt jeg skal fortiden.

Set:
Diverse programmer på DR-Nettv. Bl.a. alle afsnit af Spise med Price og Bonderøven.
Ligeledes mange historiske dokumentarprogrammer på DR-Nettv
Veronica Mars TV-serie på DVD
Tintin-eventyr
Diverse film. Bl.a. Love Actually, Into The Wild, Alice In Wonderland, The Dreamers, Mit Liv Som Hund. Og andre. Glemmer hvad film hedder.

Læst:
Ikke særligt meget.
Den kroniske uskyld af Klaus Rifbjerg.
Claus Beck-Nielsen (1963-2001) af Claus Beck-Nielsen.
Den store kartoffelbog af ?.
Frøken Jensens Kogebog (Jeps - har læst hele bogen).

Hørt:
Absolute Music 1-22.
Womack & Womack og andet fra deromkring.
Tilfældigt musik på min computer. Er rimelig ligeglad for tiden.
Dårligt techno/elektronisk/lyde/støj. Spørg Troels.

Andet:
Arbejdede 40 timer i sidste uge. Det er meget stort for mig. Og overhovedet ikke mig. Jeg hadede det.
Har fået syet puder til vores sofa. Tror jeg skal til at sy noget mere.
Har været i svømmehallen én gang og skal til at gøre det oftere.
Skal enten sove mere eller mindre. Kan ikke bestemme mig. Men i morgen skal jeg ikke sove meget, for det bliver godt vejr.

Vi ses.

Ingen kommentarer:

Tidligere indlæg